tisdag 20 januari 2009


Idag har det varit en mkt bra dag. Har gjort en massa skojiga saker. För det första så hade vi halv planeringsdag idag. Det innebär att halva dagens lektioner går bort för alla elever. GILLART STARKT. Efter de, gick jag o ida ner till Gränden och fikade i flera timmar. Amanda joinade oss senare. Vi snackade MAGALUF! Oh, vad jag taggar. Vill verkligen åka nuuuuuu. Men vi får väl se hur det blir med den saken.

Vi fick nått ryck och gick in på 3 olika resebyråer och förbokade 2 resor! Vi har fram tills den 29:e på oss att bestämma. Vill verkligen de här. Att ha något att se fram emot. Gaaaaahhh!

Efter de, pirriga och glada, åkte vi hem till Ida och fortsatte prata maggisen. Halv fem befann jag mig åter på skolan för utvecklingsamtal. 93% närvaro och chans till Mvg i nästan alla ämnen. Tro mig, jag vart lika chockad som er! Mamma vart glad och de är bra, har inte gjort henne så glad på sistone..

Efter de åkte jag hem med bussen och jag lagade mat, tvättade och städade. Måste ju fjäska lite för mammsen. Det vart lyckat och nu sitter jag här, redo för sängen.

Imorn då.. det är lill-lördag. Skönt, närmare till helgen. Jag lääängtar. Ska man äntligen få träffa sina tjejer då elr? Det hoppas jag verkligen!!

Hörs då. Puss o godnatt:)

1 kommentar:

Anonym sa...

vad roligt det låter att dra till Magaluf å ja vill också åka iväg fast till Teneriffa, var där förra våren på sportlovet de va riktigt nice. hoppas ni kommer iväg.